äggigt

2010-04-20 | 12:31:01 | Allmänt



Har stressat slängt i mig två ägg och lite nudlar, slängde av mig dom andra kläderna och hoppade i ridkläderna för nu ska jag alldeles strax gå till bussen för att åka till hästarna, hovslagaren kommer 13.30 (kan man ju hoppas, alla som har hästar vet hur hovslagare är.  Their own kind så att siA..). Jag måste ju tillbaka till stallet ikväll igen eftersom jag har kvällsmaten, rider nog ikväll istället för nu.





Jag älskar ägg, men jag äter inte gulan i kökt ägg. Enbart om det är ägghalvor på julbord/påskbord osv. Jag är lite speciell.







Kommentarer
FAKIE säger:

Gå in och läs om min senaste läppförstoring,och min senaste intervju med kristianstad´s största tidning :)



Vill du ha lika många besökare som mig på din blogg?

Gå då in och tävla om att vara "in the spotlight"

Instruktioner hittar du under "veckans blogg" ,

få en veckas visning på min sida gratis.



FAKIE LOVES THE UGLY TRUTH



/KISSES FAAAKIEEE!!!

2010-04-20 | 14:56:26
Bloggadress: http://faakies.blogg.se/
emilie säger:

Tråkigt att den inte finns i Sthlm. Sökte nämligen lite på internet och såg att den finns i Gbg.. De var i alla fall riktigt fina och skulle på min fötter sitta prima!



Hehe, ett litet rim :D

2010-04-20 | 15:05:55
Bloggadress: http://emiliereuterkloo.blogg.se/
Z A N D R A :) säger:

sv: okidoki!:D

allt bra?

2010-04-20 | 18:00:52
Bloggadress: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback