090916

2009-09-16 | 15:24:55 | Allmänt


... tycker det är komiskt att inte få veta när man ska jobba i förväg osv. men så ringer dom och säger "du skulle jobbat 10-18 idag!" jaha, hur skulle jag veta det då när det är NI som ska höra av er? Jag är så himla arg, iaf pratat egrann med dom och sagt att jag inte tycker vissa saker är okej. Jag tänker ge det ett försök iaf, så får vi se hur saker och ting blir. Det är iaf lite cash, och jag behöver dom. Ska jobba imorgon!

Sitter och kollar repris på VMA nu, i brist på annat. Jag nyser en del så förskyldning är nog på g, är lite tjock i halsen med Attans! Jag är lite sugen på att gå ut och ta en promenad, men jag är nog för slapp just för tillfället tyvärr får se om jag får ohrk till att göra det senare. Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback