I´m alive!

2009-09-14 | 00:10:15 | Allmänt


Sitter hemma i soffan, prcis kollat på en film med hjärtat. Year One, vet inte riktigt vad jag tyckte har direkt inget att säga om den egentligen den var okej. Lite halv rolig ibland... typ. Igår så åkte jag till Stenungsund en sväng jag hamnade hemma hos Manne en stund sedan så var det dax att gå hem och sova tyckte jag, men det tyckte inte Linnéa och Th utan jag blev med dragen ner till Hamnkrogen. Th fyller ju år idag så man får väl offra sig (;

Sitter och skrattar åt Mats som sitter och kollar massa YouTube klipp, sjuka saker det finns på nätet va. Helt insane. Funderar på om jag ohrkar vara vaken för att kolla VMA, hade varit jätte roligt att titta på men jag är så jäkla trött så jag vet inte om jag kommer kunna hålla ögona öppna.



Jag och en utav dom absolut bästa vännerna man kan ha. Christian! ♥



charmigt värre från igår på mig och Lext.

Nä hörrni, det här håller inte jag är trött en dusch är prio ett nu. (förutom att gå och pussa på hjärtat en snabbis!) Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback