Thailand, nu tack!

2009-09-22 | 19:43:13 | Allmänt


Jag längtar verkligen så himla mycket tills våran Thailands resa, 5/1-3/2 bär det av och det ska bli så himla skönt! Speciellt roligt att hjärtat aldrig har varit där, för mig är det inget nytt utan jag har ju vart där några vändor nu så att siA. Bara förra året hann jag med Thailand två vändor, en gång i jan/feb och en gång i dec. Bra början och bra slut på året kan man ju säga.. (: Lite värme och avslappning skulle verkligen inte sitta fel nu, men det är bara att vänta in det hela.

Igår så vart det väldigt lungt, jag gjorde pannkakor till middag och sedan så satte vi på Home alone och skrattade och åt mjölkchoklad. (som jag hade ett fruktansvärt sug efter så jag skickade bort hjärtat till turken medans jag stekte pannkakor!)



Pannkakor är fruktansvärt gott ibland må jag säga. (:




Från gullig unge till arresterad. Synd att många barnstjärnor gått den vägen genom knark and so on.. Var nog inte var så lätt att va ung i hollywood på 80-90talet? Drew Barrymore började väl med skit när hon var vid 9 års åldern, drog och alkoholproblem som 9åring... vad ska man säga?

Nu ska jag ta och börja göra middag, hjärtat har hamnat framför datorn och spelar egrann vilket han inte gjort på flera dagar nu.. Så jag får sköta maten som vanligt, har visserligen verkligen inget emot att göra mat då jag tycker det är rätt kul för det mesta.. hihu, nej spagetti och köttfärsås var det som stod på listan ja. Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback