sunshine.

2009-09-15 | 15:27:45 | Allmänt


herregud vad klockan springer iväg, jag har inte hunnit göra något vettigt alls förutom att sätta på en tvätt. Det är fint väder idag med, tycker det är lite komiskt att det varit fint väder i flera dagar nu, väntade sommaren med att komma till september? Nåväl, jag ska inte klaga tycker det är super mysigt väder ute trots att det är lite kallt, en kofta är ett måste när man går utanför dörren istortsätt. Känner mig lite halvt halv dålig, hur man nu känner sig sådann har jag ingen anning om. Men frösen, lite halv dåsig och ja almänt seg, funderar på om jag med kommer åka på en försyldning eller inte, än har det iaf inte slagit till. Jag dricker min Multikvinna varje morgon och har kommit in i en fil och Müsli period. Gärna med en skivad banan i med.. och en kopp thé är givet.

 

Vitaminer känns extra viktigt nu när hösten på riktigt börjar närmar sig med stormsteg. Kan inte låta bli att längta egrann efter stora halsdukar och mysiga jackor och fina stövlar på fötterna. Jag tycker om hösten, dock kunde jag gärna slippa allt regn och blåst som den kommer med.

 Igår så kom mamma och Håkan hit en sväng och dumpade av en 1.20 säng. Så nu har vi satt ihop 1.20 + 1.10. Vi har alltså massa plats att bre ut oss på nu, men ligger ändå så nära man bara kan. Men skönt att veta att man kan bre ut sig iaf haha (: Vi har ju tänkt att köpa en ny säng senare, med ram osv. men det får vänta ett tag då jobbet jag fick/har lovade mig en helt annan lön och tider än vad jag faktiskt fick när jag väl skulle skriva på avtalet, så avtalet skrev jag aldrig på utan bad om att få vänta och tänka lite på det istortsätt. Så jag kommer nog säga tack och hej åt det och börja söka annat. Är väldigt frustrerad över att inte ha pengar och inte ha ett ordentligt jobb.



Om vi kan bre ut oss? - Jaa-a!

Jag ska faktiskt ta och ta på mig lite promenix kläder och gå ut och gå lite grann i det fina vädret. Hjärtat slutar jobba vid 17 som vanligt så är ensam ett par timmar till så promenera är ett bra sätt att fördriva tiden. Tänkte ta och komma igång och gå ut och gå en kvällspromenad varje dag nu, tror ni jag kommer lyckas? hahaha (: Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback