söndagskoma?

2009-09-27 | 14:14:47 | Allmänt


ligger i sängen och kikar runt lite på nätet, läser lite bloggar och nyheter osv. verkligen inget speciellt. Varit vaken i ett par timmar men inte vart uppe ur sängen mer än för frukost ungefär. Bokade bio biljetter när vi vaknade, blir Final Destination (: hoppas verkligen 3D håller mina förväntningar ska bli riktigt kul att se en lite "läskigare" film i 3D. Vi tar 20.45 bion så vi åker väl in runt 19 tiden så käkar vi innan och sådär antar jag. Imorgon måste vi storhandla med, ekar i kylskåpet nu haha.

Men det får eka hur mycket det vill ikväll, för ikväll ska jag bara ha en tokmysig söndagkväll med min älskling! ♥



smygfoto a ´la Li. viskar nog någon hemlis (;
btw så hade hjärtats hår äntligen växt ut igen, han rakade av sig det i juni eller ngt liknande och ingen va nog mer glad än jag som älskar att sitta och pilla han i håret. Så rakar muppen av sig det igen i fredags, gud vad dåligt gjort. Nu behöver jag ju vänta i ett par månader IGEN innan jag får pilla.. Sedan så åker det med stor sannorlikhet av igen när vi åker till Thailand i Januari, men då kan jag iaf förstå han. dock inte nu! *suckar*

Nej nu ska jag ta och kolla på det första avsnittet på Grey´s Anatomy s6. Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback