söndags städ!?

2009-09-20 | 14:24:37 | Allmänt


... har varit väldigt tyst under helgen, i know. Jobbade i fredags och kom hem, käkade sedan så la jag mig och läste har ju fått hem böckerna nu så jag började såklart direkt. Igår så hade vi myskväll, kollade på lite film och mölade onyttigheter. Jag somnade rätt fort när jag väl lagt mig, hjärtat låg här brevid och kollade lite serier så han somnade för en gångs skull inte före mig. hihu! (:

Idag är det lite av en städ-dag tror jag, satt på en tvätt och funderar på om jag ska börja med att vika tvätt, dammsuga eller diska. Eller kanske ta och kolla på Twilight först.. eller gå och handla det som fattas till middagen. Funderar dock på att skicka bort Mats att handla det som fattas så han får gjort något knop idag (;

Nej nu ska jag vika tvätten som är torr, Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback