A little bit more.

2009-09-08 | 21:22:51 | Allmänt


Okej, ikväll är det iaf inte bloggtorka. Eller, jag har inget vettigt att säga men inlägg kommer det ju uppenbarligen ivartfall. Har precis kollat klart på Idol, och Sweet Home Alabama med Reese Witherspoon började precis på kanal 5, så tänker nog bänka mig framför den Mats sitter ändå framför datorn ikväll så jag har tvkontrollen helt för mig själv, muhaha.

Åh, hur romantisk är inte Patrick Dempsey i filmen då? Varför är inte alla karlar sådanna? (; Nej, jag trivs alldeles utmärkt med mitt hjärta, and thats for sure. ♥ Han är superduperfantastisk.



Efter filmen så tror jag att det kan bli ett kvällsbad med lite ljus och lite egen tid, och en bok i handen är inte helt uteslutet heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback