090930

2009-09-30 | 14:56:51 | Allmänt


.. idag är det sista september, herregud vad tiden går fort. Thailandsresan börjar nära sig med stormsteg, 5e januari så bär det av i 29 dagar och det ska bi så himla skönt. Idag kom jag med ut och gick, känns riktigt bra. Dock är jag förbannat godis sugen precis nu, och det är inte med nåd kan jag säga. Får se om jag klarar av att stå emot eller inte (;



Igår kväll så lagade jag mat och sedan så kollade vi på film, det blev Transformers; revenge of the fallen. (alltså tvåan) vi har ju sett den på bio innan, sjukt bra filmer det där har nästan rysningar genom hela filmen. Och maten vart supergod, ugnsstekfalukorv och potatis mos och goda grönsaker till. Yummi! När jag gör min ugnsstektafalukorv så gör gör jag även så att jag lägger i en burk krossade tomater i formen tillsammans med lök och ett grov hackat äpple och kryddor det blir supergott!

Ska försöka påminna hjärtat om att ta med sig matlådorna hem idag som han glömt på jobbet flera dagar i rad. Har ingen kvar hemma och då är det svårt att skicka med han en matlåda till jobbet. Och nu dök frågan vad ska vi äta idag upp i huvudet, är jag sugen på kyckling eller lasagne? "/ Hungrig är jag med, kanske ska ta och slänga i mig en macka eller två vart längesedan jag åt nu så inte konstigt jag är hungrig. Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback