090911

2009-09-11 | 13:37:22 | Allmänt


Antar att det inte bara är jag som har tankarna åt vad som hände för 8 år sedan idag. Brutalt och hemskt, och helt .. jag vet inte riktigt, man kan inte riktigt sätta fingret på det. Så många människor som dog, så många som förlorade sina nära och kära, Så många som blev skadade, så många som måste fått sina själar ärrade efter att ha varit med om det som inträffade, räddningsarbetare, personal i tornen, and so on det är så hemskt och sorgligt :|


Nåväl, jag sitter i soffan och tittar lite på tvn läser lite nyheter via nätet osv. Mats vaknade upp och va förskyld imorse, han vart lite hes och hostig igår men idag så är allt värre. Så jäkla surt, tydligen någon som är sjuk på jobbet som är där ivartfall. Man borde stanna hemma och kurera sig när man är dålig, tur att det är helg så hjärtat hinner vila upp sig och förhoppningsvis blir bra snabbt! (Och att jag såklart inte åker på något, dock så blir det säkert så. Mitt immunförsvar är sämst.) Nu ska jag ta och äta lite, magen kurrar. Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback