090909

2009-09-09 | 16:40:29 | Allmänt



Denna morgon/dag har jag inte gjort mycket vettigt (som vanligt) eftersom jag sov till 13 tiden. Jag somnade istortsätt precis innan hjärtats väckarklocka ringde 05.40 imorse, jag hade nog fortfarande kunnat legat i sängen om jag inte hade dragit upp mig själv. Jag åt och sedan så slängde jag mig i soffan, tittat lite på Greys Anatomy. Men ska snart börja tänka på refrängen, ska möta upp hjärtat på hjalmar så går vi och handlar på Coop. Jag stör mig något enormt på att det inte finns någon chark som det finns på ICA där, massa goda skinkor jag saknar när jag handlar, texmex skinka bla. den är så fruktansvärt god. Köpte alltid den i charken på ICA kvantum i Stenungsund. Hade det funnit en ICA affär i närheten här hade jag nog valt att handla där istället, jag är en ICA tjej, men Coop är ändå rätt okej, bara att jag saknar vissa varor.

Nej, nu måste jag börja tänka på att ta på mig kläder och sedan gå till bussen. Later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback