my dream is to fly, over the rainbow so high. EEEEEHHHHHEE!

2009-10-07 | 15:27:46 | Allmänt


Har haft den i huvudet hela dagen.



Och även Yves Larock - Rise Up.


Sitter och skriver en handlingslista för tillfället, redigt va? Ska göra paj i veckan, ost/skinka/broccoli. YUMMI! :D Är sugen på tacopaj snart med, får rådfråga hjärtat om han vill ha paj två dagar (; Bara jag som tycker att veckorna går fort nu för tiden? Redan onsdag idag, helt sick. Och jag är så trött på att inte ha något jobb, det jag hade innan funkade inte tyvärr. Frustrerande! Funderar på att gå och prata med arbetsförmedlingen, är det något som kan hjälpa tror ni?



Kommentarer
Michaela säger:

Fin blogg! :)

Jag har också en veckans blogg tävling i bloggen. Mer står i bloggen! Alla har möjlighet att vinna! Kram

2009-10-13 | 19:29:47
Bloggadress: http://michaealicious.blogg.se/
Anonym säger:

Superfin blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-10-13 | 20:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback