Idol 2009

2009-10-16 | 22:53:04 | Allmänt


Ja alltså, jag har inte varit den som har följt Idol iår heller. Bara under auditionsen istortsätt men har sett ett par framträdanden då och då kan inte yttra mig så mycket om vem som "bör" vinna osv. men jäklar vad bra Reza gjorde "the way you make me feel" idag, oh lord! Satt och käkade och skulle sätta på en film men så tänkte jag what thä häck kan ju se ett par framträdanden iaf, så såg dom tre första. Som sagt Reza vart GRYM i mina ögon.



Just nu sitter jag och gör verkligen ingenting, vi har käkat och kollat på Wallander - Cellisten. Jag gjorde köttfärsås idag med enbart det vi hade hemma, kylskåpet ekar igen. Ivartfall, en burk krossade tomater, vitlök och egrann tomatpuré och kryddor och det blev ju faktiskt helt okej. Hade även oregano i vilket jag inte brukar ha i min vanliga då jag inte tycker det passar in i den, men idag vart det faktiskt riktigt gott med lite oregano i måste jag medge. Ska nog ta och slänga på lite One Tree Hill eftersom hjärtat har hamnat vid datorn en stund (hur lång stunden är vet man aldrig.) Jag håller alltså på at bete av alla One Tree Hill säsonger, var av varför jag ser på det så mycket. Har inte följt det sedan mitten av s3 ugefär så har inte sett varken s4 eller s5 innan. Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback