måndagskväll..

2009-10-05 | 22:15:39 | Allmänt



Jag berättade ju att vi har mängder med kakor då hjärtat vart på Göteborgskex, mängden börjar bli en mindre mängd nu. Och jag funderar ärligt talat på att gå och snoka runt lite i skafferiet nu. Sugen på kakor, det är vad jag är. Kakmonster? Lite ibland kanske...


Hjärtat sitter och spelar och jag har precis kollat på Svenska hollywood fruar. Den där jävla Ankan, jag tycker verkligen inte om henne. PUNKT! Ska kika lite på without a trace nu sedan så kommer jag nog ta och gå och lägga mig i sängen och kolla på Coyote Ugly får se om jag lyckas somna eller inte skulle behöva somna i en någorlunda tid egentligen men det är inte alltid så lätt. Imorgon så ska jag träffa pappa en sväng igen, vi ska ta en sväng på stan och kika lite. Riktigt trevligt att gå på stan tillsammans med pappa, han följer gärna med och är smakråd (dock är inte råden alltid dom bästa(; ) Ev. ta och åka till IKEA en sväng. Time will tell.. Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback