mysiga höstpromenader.

2009-10-28 | 23:27:25 | Allmänt



Igår sent på kvällen kom Nihn hit och hälsade på vilket inte var igår, vi har inte träffat varandra på evigheter. Känns som om dom där dagarna då vi var tillsammans 24/7 är ett minne blott nästan, som tur är så har vi bara glidit ifrån varandra gällande att träffas, vänskapen är fortfarande det samma. Vi vart ute och gick en liten stund, köpte en pizza till Nihn, kollade film och gottade med chips och dipp (och ahlgrensbilar ofc!). Hjärtat sten somnade i sängen runt 22 tiden, kändes lite halvskumt att jag var den som kröp ner i sängen sist igår, brukar ju vara tvärtom så att siA. Idag vart Nihn kvar en stund, efter hon åkte så gjorde jag inte spec mycket. Hjärtat jobbade över idag, så jag fick stå och göra middag i min ensamhet, och han hade redan ätit så jag fick äta i min ensamhet med. Gick ut och tog en kvällspromenad på ca. 45min förut, slökollade lite på Transformers och hoppade in i duschen och nu så har jag hamnat här, redo för ett nytt avsnitt av Gossip Girl och sedan lite One Tree Hill hade jag tänkt mig. Är inte trött och hjärtat sitter uppe så jag kommer inte kunna somna i vilket fall.

Imorgon så kommer pappa in till stan runt 12 tiden så ska vi gå på stan, tänkte även ta och svänga in och hämta lite färgkartor/färgprover/färg... ja vad det nu heter. Iaf olika så vi kan bestämma vad vi ska ha i hallen. Ska försöka att inte glömma av det. Hoppas på att få träffa Jasmine en snabbis imorgon med, var ett himla tagsen.

 

Så himla mysiga promenader i höstmörkret. Jag gillar hösten, älskar dom otroligt vackra färgerna som träden har innan dom tappar löven som lägger sig som ett tjockt täcke på marken. Gul/orange/röd så fruktansvärt vackert. Idag gick jag själv med enbart musik i öronen medans hjärtat vart hemma framför datorn.


Men nu ska jag kolla på Gossip Girl. Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback