vad glor ni på? har ni aldrig sett en praktikant förut?

2009-10-15 | 14:43:45 | Allmänt


Konsten att kunna sova som en stock, ibland har jag den. Vaknade runt 13 tiden så jag har varit vaken en stund men inte gjort många knop. Nu ska jag äta för min mage avlider snart så hungrig jag är. Igår gick jag ut och shakade lite med lilla syster + lite fler folk. Träffade på Bob och Reidar med vilket inte var igår. Fruktansvärt dålig onsdags utgång måste jag erkänna, är det pengabrist? Antar det för det var inte direkt mycket folk ute och det blev en tidig kväll. Var väl hemma runt 02.15-02.30 någongång, till min stora förvåning var hjärtat fortfarande vaken. Och en ännu större förvåning var att taxametern i taxin stannade på 190;- jag blev väldigt chockad måste jag erkänna. Har för mig att vägen hem brukar ligga runt 260;- ?

Påtalomingenting, ni har väl inte missat den nya praktikanten på ICA?



Nej jag sitter här och svälter mig själv och det är inte okej. Så nu ska jag äta, och kolla lite OTH! (Jag är rätt trött på att göra ingenting......) Later!



Kommentarer
Nihn säger:

Sitter och skrattar lika mycket åt den reklamen varje gång! :'D

2009-10-16 | 13:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback