rubrikbrist.

2009-10-01 | 15:38:46 | Allmänt



Jag är som på en helt annan planet idag, huvudet är verkligen inte med och jag är helt dåsig. Sov länge och hade kunnat sova ännu längre om jag hade tillåtit mig själv. Hade jätte problem med att somna inatt, så kanske har med det att göra. Sista gången jag kollade på klockan så va den lite över 04.  :| Och drömt en himla massa konstiga drömmar på morgonen, helt oförstårliga.

Sitter och mumsar i mig den sista biten lasagne från igår just för tillfället och slö kollar på tvn. Tänkte gå ut en sväng, solen är ju trotsallt framme och termometern visar 8 grader. Underbart höstväder idag, inget regn och det verkar inte blåsa speciellt mycket heller (: Hoppas det håller i sig tills ikväll så det blir en kvällspromenad med hjärtat. (Hjärtat som glömde matlådorna igår igen, undra om han kommer ihåg dom idag (; )



Gårdagens middag.


Nej nu ska jag försöka få ohrk till att gå ut en sväng. Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback