091007

2009-10-07 | 14:53:59 | Allmänt


Sitter nere i sängen med datorn och har precis ätit egrann lunch, gårdagens middag som vart spagetti och köttfärsås dock vart spagettin slut så jag kokade lite makaroner istället (: Igår så vart jag på IKEA med pappa, vart även inne på Expert och frågade om kamran och ja som jag trodde så måste dom skicka in den till Nikon, så ca. 2-4 veckor innan jag får tillbaka den, så surt! :| Får se om jag kan leta upp min vanliga digitalkamra någonstans, har verkligen ingen anning om vart den är dock men det är bara att börja leta. Nåväl, ifrån IKEA så fick jag med mig en byrå, 2 lakan, skärbräda och sånna små boxar man kan ha i byrålådorna för att ha ordning på saker. dvs. strumpor, bhar, trosor, kallingar and so on. Superbra verkligen, ordning och reda är det i underkläderslådan nu kan jag lova. Vi satte tillsammans ihop byrån och det gick förvånadsvärt väldigt bra, inga sura miner för fem öre. Blir en sväng till IKEA snart igen vi ska köpa en likadann byrå och ställa brevid den andra och lite annat småt och gott.. Bad även pappa ta med sig min gamla tv hit så nu har vi fixat tv i sovrummet, så bra att sitta här nere när Mats spelar hör man mindre gormandet (;

Idag har jag inget planerat alls, förutom att jag ska åka och möta upp hjärtat på hjalmar då vi ska handla. Så måste skriva upp vad som ska handlas om en liten stund. Hoppas på att vi går ut på en promenad ikväll, det blev så himla sent igår efter vi satt ihop byrån och lagat middag + att hjärtat hade huvudvärk. Ska nog ta och sätta på en tvätt och börja skriva en handelslista efter det. Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback