söndag = biomyyyyys!

2009-11-15 | 17:42:09 | Allmänt


Kvällen igår var trevlig, men enbart pga sällskapet. Själva folket som var ute igår var helt värdelöst, väldigt väldigt väldigt dåligt. Skrattade gott åt min kära lilla syster som är helt jävla tappad, jag förstår inte hur hon ohrkar med, men hon är bara för skön. Sitter och har precis dammsugit undervåningen och städat lite på toan, satt på en tvätt osv. Ska snart dra över övervåningen med och sedan ska jag ställa mig och laga mat. Vaknade lite sent idag kan man säga, hjärtat snarkade så sött brevid och jag gick upp och kollade om Kev som stannade här inatt var vaken, han hade precis vaknat han med. Gick bort och köpte lite juice och sådär, sedan åt vi en bamsefrukost.

Jag och älsk ska ju på bio nu ikväll, 2012 ska vi gå på. Någon som sett den än? Hoppas att den är lika bra som jag tror att den är ivartfall. Och om jag ska äta snacks till filmen? - Ja det är väl givet. Så himla roligt att Mats gillar bacon snacksen och jag sourcream snacksen, annars brukar vi vara lika med vad vi gillar och inte gillar. Men nu ska jag ta och fortsätta med städning osv. Heppåååre!


  




Kommentarer
Kev säger:

me like you mycke mycke! ;D

2009-11-18 | 14:11:18
Bloggadress: http://austinpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback