saknar min Nik-Åååån.

2009-11-16 | 01:41:26 | Allmänt


btw, jag hoppas verkligen att jag får min kamra snart. Dom sa att den skulle kommit förra veckan, men det gjorde den uppenbarligen inte. Är rätt trött på att inte ha en kamra. Min gamla kamra vet jag inte var jag har lagt, förmodligen ligger den hemma hos pappa någonstans. Kan vara läge att börja leta efter den snart då jag vill ha med den till Thailand, det är en Olympus 720 SW. Alltså vattentät och stöt tålig, den har stått ut med mycket och har funkat utmärkt hela tiden. Har haft med den två vändor i Thailand och haft den väääldigt mycket under vatten. Och även har den varit med om vilda nätter då alkoholen har kommit över den flertal gånger med. Alltså tål den aven alkohol (; höhöhöhöhö näh. Men skämt på skidor, jag vill absolut kunna fortsätta ta bilder under vattnet så klart jag ska ha med den på resan.

Kommer bli rätt mycket kamror med till Thailand, haha jag kommer ha med mig mina två sedan kommer pappa ta med sig sin Nikon D3000. Vi kommer nog få måånga fina bilder med oss hem ifrån denna resan (:






Heeepååre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback