m+m

2009-11-12 | 23:58:01 | Allmänt


Det finns inte ett ända seriöst kort på mig och Mats tillsammans. Knappt några kort på oss tillsammans alls faktiskt och jag vill ha massvis. Det är något som stör mig lite (att det inte finns några alltså!), jag ska helt enkelt sluta att löjla mig varje gång en kamra kommer fram. Och sedan så får jag väl börja att försöka ta något själv kanske. I vilket fall som hellst, titta bara på mig. Jag är så jävla löjlig!  Han är för övrigt det bästa jag vet. Måste springa och pussa lite på honom nu på direkten. ♥ 

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback