Marabou Sensation.

2009-11-23 | 22:29:43 | Allmänt



sitter nere i sovrummet och avnjuter en utav mina ultimata kladdkake muffins jag bakade för någon timma sedan. Ska ta och slänga mig framför Paradise Hotel på tv6 play nu. När jag sprang bort till turren för att köpa Daim till kladdkake muffinsen så köpte jag även på mig den "nya" Marabou Sensation "Yoghurt & Rasperry" vet att den har funnits ett tag nu men inte testat den innan, men idag så fick den följa med hem och den är supergod enligt mig. Yummi! Känns som en lagom nyttig måndag idag hahaha.



Jag gillarT!

Jag tar och slänger ut mitt recept på kladdkake muffinsen i ett eget inlägg efter det här (:
Heppååååre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback