lilla ormen....

2009-11-12 | 22:27:37 | Allmänt


Har som sagt varit inne i stan idag och träffat Kevin, först satte vi oss och tog en lunch på Paprika där vi fastnade i nästan 2h med att enbart tjötade och skrattade såklart avnjöt salladen med, sedan så är Kev ute på jakt efter en tröja han sett på någon. Vi hittade tyvärr inte den han vart ute efter, en längre kofta med duffelknäppe i grått. Dock hittade vi massor av duffelknäppe och massor av grått men inte ihop och inte den han letade efter. Ändå sprang vi genom istortsätt hela NK, MQ, Åhlens, Brothers, Zara Top Man and u name it utan resultat. Han fick dock med sig en fin skjorta ifrån Top Man.

Var hemma precis innan hjärtat, vi började kolla på Leif här nere i sängen men såklart och rätt givet så slocknade båda två rätt snabbt och sov alldeles för länge, så middagen idag vart väldigt sen. Som tur är så gjorde jag något som gick fort. Gjorde ost och skinksås med möggelost i vilket vart supergott och tog 15 min att göra, jag har precis lärt mig att äta möggelost dock inte så starka utan lagom. Har verkligen avskytt det innan men jag börjar få mer och mer tycke för det, antar att det är en sådan sak som kommer med åldern? 



Btw, checka in den "lilla ormen".





Sitter och gör ingenting just nu, klockan är rätt mycket. Att somna vid 6 tiden är inte nyttigt hahaha, kommer inte kunna somna på en evighet sedan. Ska nog ta och gå upp till köket och skiva lite banan och kiwi och kolla på Mean Girls faktiskt. Ska ta och se om man möjligtvis kan få tag i biljetter till 2012 imorgon med, känns inte så. Men inte varit inne och kollat än heller.. Imorgon känner jag nämligen för biomys! :)    Hepååre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback