Kikki Boots från Monki!

2009-11-20 | 17:01:08 | Allmänt



Kom hem för ca 1h sedan, ställde mig och diskade och rensade lite i hallen bland alla jäkla jackor. Köpte en ny vinterjacka idag och även ett par nya skor. Kikki Bootsen från Monki, skulle köpt dom för ett par veckor sedan men dom försvann snabbt som attans men dom hade fått in i veckan så nu tog jag tillfället och köpte dom. Tog en snabb bild med mobilen, skakig som få uppenbarligen. Dom gör sig inte så himla bra på bild kanske. Men superfina irl :)



Monki 500;-


Sprungit runt i stan i flera timmar tillsammans med Pappa och Sören, vi käkade även lunch på O´learys hoppades på att Sazza skulle jobba men i sin vanliga ordning så är hon alltid ledig när jag väl ska dit. Tog senare en snabbfika när vi vart klara i stan. Jag var ju egentligen ute efter att köpa en SVEA parkas iår men den är slut i hela göteborg och på nätet finns den bara kvar i Small där jag hittat. Ohrkade inte invänta en ny leverans (om 3 veckor) så jag gick och köpte mig en Peak parkas istället. Fryser ju om rompen med en kort jacka och det var jag så himla trött på.

Jag fick ju tillbaka min kamra idag och jag var överlycklig. Ska såklart fota det första jag gör för att kolla att allt stod rätt till, vad är det som händer då? Jo jag upptäker att dom enbart har fixat blixten och inte autofokusen and so on. Jag blev så förbannad så jag började böla, tar upp pappret från Nikon och där står det "reperation av blixt" - 1h.     Och jag va så arg, klart och tydligt sa jag att varken blixt, fokus m.m. funkade. Men NÄÄHÄÄÄHÄÄÄÄÄÄÄÄ dom lyssnade på inte på det så nu vart jag tvungen att lämna in den IGEN. Skällde lite på expert här i stan och dom skulle se om jag kunde fått den skickad som någotjaginteminnsnamnetpå. Ivartfall att den hade förtur, som om dom hade glömt att göra något/rätta till något. HOPPAS JAG FÅR TILLBAKA DEN FORT!


Nu sitter jag här och inväntar hjärtat, han slutade precis. Ska ta och tvätta ansiktet och slänga på nytt smink så jag är klar tills ikväll. Vi ska ju på New Moon (:
Heeeppåååre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback