hjälp!

2009-11-09 | 17:01:44 | Allmänt




Jag har bestämt att imorgon så ska jag försöka få ut mycket utav dagen, och gå upp innan 10 har jag lovat mig själv. Ska träffa pappa och vi ska köra en sväng blir nog till Uddevalla och ev. ta en sväng in på Göken för skojs skull om vi har tid i den rätta orustboandan. Jag har ju faktiskt varit orustbo i flera år när jag vart yngre. Sedan så ska vi till IKEA på hemvägen, jag vill ha en till byrå i sovrummet som planerat, hellst ville jag ha den igår så nu ohrkar jag inte dra ut på det längre så det blir helt enkelt en sväng till IKEA imorgon. Ska få tummen ur och köpa gardinstänger med... och gardiner! Ska rådfråga hjärtat om vad vi vill ha för stänger och sånt ikväll, han får uppgiften att ta och mäta det stora föstert i vardagsrummet med, blir med stor risk bara fel om jag skulle göra det.

Håller just nu (och gjort en stund) på att tvätta här hemma och har diskat, hängt upp tvätt osv. väntar på att hjärtat ska sluta jobba vilket han gör typ.. NU, sedan så ska jag laga pannkakor men måste erkänna att laga pannkakor måste vara något utav det tråkigaste man kan laga. Bara vispa ihop smeten, sedan ska man stå där och steka, och steka, och steka vilket är så jävla tråkigt, jisses. Men det är gott, och jag vet att hjärtat tycker om pannkakor. Synd att inte han kan konsten att steka pannkakor bara, hade jag sluppit göra det varje gång (; Men nu ska jag ta och försöka hitta på något vettigt att göra tills hjärtat kommer hem. Hepååååre!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback