fredagsmys på hög nivå.

2009-11-21 | 00:46:30 | Allmänt


Hem kommen ifrån bion. New Moon vart såklart bra, men som vanligt och som förväntat så vart det en himla massa jag saknade ur boken but that´s the way it is. Jag har kommit på att jag inte kan stressa och sedan äta en massa snacks och skit på bion, jag blir helt körd efteråt nämligen. Jag borde sluta stressa, jag stressar för mycket utan någon som hellst anledning. Och nu säger jag inte att jag inte hade någon anledning idag, för anledning till att vara stressad sköt i höjden tidigare idag. Ivartfall, älskar mina nya kikki boots dom är helt fantastiska.

Nu ska jag ta och tvätta av mig sminket och lägga mig i sängen och kolla på Grey´s Anatomy. Är super trött, har inte somnat förens runt 4-5 tiden istortsätt hela veckan vilket inte alls är speciellt vettigt. Hepåååre!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback