...

2009-11-30 | 23:12:50 | Allmänt



... ah men precis så jag menade. Det är måndag, helgen gick förbi med en rackarns fart. Fredagen vart vi på bio jag och älsk, kollade luftslottet som sprängdes som sagt och ja den vart super bra och i lördags vart det lite utgång hade väldigt trevligt hela kvällen tillsammans med älsk, Bränne och Raz. (dock tråkigt att man planerar saker med folk som dom senare totalt skiter i, skiter i att svara när man ringer/messar and so on. Får inte heller för sig att höra av sig dagen efter och säga anledning eller ett litet ´förlåt´.. Och det var inte första gången, det retar mig något så fruktansvärt...). Söndagen hade jag planerat både lussekattsbak och adventsmys men så blev det dock inte tyvärr utan det får bli till helgen istället.

Pappa ringde igår och berättade att min kamra hade kommit tillbaka och att han kommer och lämnar den till mig imorgon förhoppningsvis, det gick ju faktiskt fort denna gången. Antar att det räknades som en sån backupblablablabla. u n d e r b a r t! Om det är det minsta lilla felet på den nu så kommer jag bli helt jävla skogstokig och Nikons verkstads anställda i Solna kommer få fly för livet. (;

Hittade en otorligt (o)charmig bild på mig och lil sis från nyår. Tänkte ni kunde få skratta lite speciellt åt hur lång min näsa ser ut att vara, himla roligt tycker jag!



Nu ska jag slö kolla lite på tvn, sedan blir det nog sängen rätt snart. Heppååååre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback