091106

2009-11-06 | 14:31:49 | Allmänt



Har precis kollat klart på The Guardian, himla längesedan jag såg den. Och gud vad jag gillar den, kommer riktiga krokodiltårar varje gång. Började se på den igår kväll men stängde i mitten någonstans, var så jäkla trött. Men somnade inte förens runt 05.30 har haft sån jävla huvudvärk. Att ha så ont så man inte kan somna är fruktansvärt jobbigt, att bara ligga och vrida och vända sig hela tiden var nära lipanfall  så arg jag va på huuvdvärken flertal gånger. Frustrerande.. Tror inte jag vaknade imorse när hjärtat gick upp, har inget minne av att han lämnat sängen och lämnat huset.

 







Sov till 11 tiden, vaknade och hade fortfarande huvudvärk. Går inte att jämnföra med igår visserligen, men den finns där fortfarande. Har ätit, druckit flera liter vatten men den har fortfarande inte försvunnit. Det regnar ute non-stop så en promenad för lite friskluft är jag INTE sugen på direkt. "/ Ska lägga mig ner och tycka synd om mig själv nu igen. Hepååre!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback