2012

2009-11-16 | 01:28:03 | Allmänt


.. jag hade såklart förhöga förväntningar på filmen, som vanligt. Men filmen var ju bra, men inte så som jag trodde tyvärr men den var helt klart sevärd. Jag trodde att jag skulle bli egrann ´rädd´ efter att jag sett den osv. men näh, inte för femöre. Klart det virrar lite tankar om det verkligen kommer hända något 2012, men om det nu händer något så tror jag att det blir i en mycket mycket mindre skala så att siA. Nåväl nog om..

Vi kom hem vid 1 tiden så inte varit hemma speciellt länge egentligen. Är rätt trött så ska strax gå och tvätta av mig sminket och borsta tänderna och lägga mig i sängen, kanske slå på ett avsnitt OTH har inte kollat på flera dagar nu. Så HEEEEPÅÅRE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback