091112

2009-11-12 | 12:56:18 | Allmänt



Har precis blivit klar med mig själv, ska åka in till stan och träffa Kev nu om en stund. Vi har inte setts på ett tag så det är på tiden att han får sig lite tid eftersom han är så himla upptagen jämt och ständigt. Vi kör en lunch/fika och sedan tar vi nog och går en sväng i stan. Funderar på om jag ev. ska åka och träffa lil sis en sväng med, beror på när hon slutar. Får ta och ringa henne igen, har redan pratat med henne, men tiden hon sa att hon slutade gick direkt ur minnet på mig.

Eftersom jag har ännu mera tid på mig än vad jag trodde så funderar jag på om jag ska ta och platta håret kanske, brukar inte ha det till vardags. Både för att det är onödig slitning och att jag gillar mina lockar. Får se hur det blir, om jag ohrkar. Mitt hår lever nämligen sitt egna liv och ibland vinner det över plattången ivartfall. hahahahaha (eller över mina nerver kan man nog säga) Näh, sitta här ska jag ivartfall inte göra så hepååååre!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback