091111

2009-11-11 | 17:06:04 | Allmänt


u got me lifted shifted higher than a ceiling,
and oh weeee it´s the ultimate feeling.
U got me lifted feeling so gifted, sugar how u get so fly?
Suga, suga how u get so fly?


Nanananananannananananannananana, har haft den i skallen ända sen igår kväll då den plösligt kom upp när vi skruvade ihop byrån. LÄÄÄNGESEDAN man hörde den alltså! ... annars så sitter jag och väntar på att gå till bussen, hjärtat slutar om en liten stund. Ska möta upp honom och så går vi och handlar på Coop. Har huvudvärk - IGEN och haft hela jävla dagen. Är så fruktansvärt trött på att inte göra något på dagarna, jag är så rastlös. sorgligt! Snart åker vi på semester, efter semestern kommer det förmodligen, förhoppningsvis att bli lättare att få jobb. "Hej jag heter Keela och jag åker utomlands i 4 veckor den 5/1." Kanske inte det första dom vill höra kan tänkas.

Har ett fruktavsvärt sug efter potatisgratäng, så idag blir det helt enkelt potatisgratäng. Vad vi ska ha till har jag inte filat klart på än dock, men lutar åt kassler. Och jag saknar min kamra, kan den inte ta och få komma hem snart? Jisses. (varför jag har börjat andvända Jisses oändligt mycket har jag ingen anning om. Dille eller ngt!?) Ska ta och slänga på en tvättmaskin nu innan jag går tänkte jag. Försöker att få in bild på den ihop satte byrån för att visa hur duktiga vi vart igår, men såklart så strejkar blåtanden mellan mobilen och datorn i vanlig ordning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback