pokerface.

2009-05-15 | 13:13:54 | Allmänt


Tvn har spelar Flipsyde - When it was good hela morgonen typ. Vet inte hur många ggr dom kört den nu, tro pelle att den bara spinner runt uppe i min skalle nu.. Men den har man ju på hjärnan emellanåt. Har varit vaken sen ca. halv 9, dock inte gjort något vettigt utan mest legat i sängen, tagit ett bad och ätit. Tänkte jag ska ner till gymmet nu jag. Blir nog en promenad ner, rätt skönt väder ute. Så jäkla jobbigt att gå hem sen bara när man är helt slutkörd. Får väl fjäska lite med pappa och se om han vill hämta mig, eller om han rentutav ev. vill träna med mig.

Pratade med syrran en bra stund förut, hon hade percis avklarat 1 av 2 tentor idag. Hon sa att den va lite jobbigt upplagd. de va 15 frågor man fick -2 på om man svarade fel. 38p är var högsta, 28p Godkänt, alltså är dom där -2p frågorna inte alls roliga. Men hon tyckte det känndes okej ivartfall, hon har missat 1 tenta på snart 3 år, men den är fixad nu med. Hon är så duktig min systeryster.. Ska bli fruktansvärt behövligt att komma ut med dom imorgon. I need it so bad.. Vi kommer nog som vanligt skratta oss igenom hela kvällen, och sedan undra vart den tagit vägen, jag brukar skratta så jag får ont i magen dagen efter. Jag och Petra i ett nötskal. Lika dålig humor och skrattar mer än gärna åt oss själva. När någon börja skratta åt sig själv, så skrattar den andra för att den ena är så jävla blåst och är helt tappad. Så kan vi sitta sådanna i en evighet. Hörde jag att de va 8års skillnad mellan oss? Det gjorde jag, men det kan man inte tro. Och mellan mig och Eddie är de 10år, helt galet. Känns inte som om jag är den sladdisen som jag egentligen är. Men vi har en sjuk kontakt vi tre, varit med om mycket tillsammans, det som inte dödar dig gör dig starkare sägs det...    - Helvete vad jag borde vara stark!

orimmligt babbel i massor, Nej, gymmet var det ja! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback