sömnlös i Uddevalla..

2009-05-13 | 05:09:26 | Allmänt

.. fråga mig inte vad jag gör vaken.

det är ivartfall helt galet vacker på himlen nu, verkligen helt galet. Synd att man aldrig lyckas fånga något så fint på bild. Speciellt inte med en mobilkamra, men jag gjorde ett gott försök en liten uppfattning kan man nog få ut ifrån den ivartfall? (färgerna är såååå orättvisa på bilden, det börjar iaf med en jätte starkgul, och tonar uppåt orange, röd, rosa, lila osv. sjukt vackert) helt sanslöst iaf, jag älskar solens färger vid upp och nergång.. Det är allt för sällan man kollar på dom egentligen. I Thailand är det en rutin att kolla på solnedgången på stranden istortsätt. Superduper mysigt!

Har endast sovit någon timma, vaknade och kunde inte somna om sånt är så himla irriterande. Sedan så är det ett mygg-fanskap här inne någonstans den bara surrar runt och jag blir tokig, hatar myggor! Antingen älskar dom mig, eller så hatar dom mig. Förra sommaren var det att dom älskade mig, jag kunde inte gå utanför dörren utan att få ett myggbett. Dränker mig i myggmedel, det är en sak som är hör sommaren till för mig. ÅHå, nu är det snart sommar. Jag tror den kommer bli sjukt nice, bra odds! (:

Sitter och funderar på hur sketan jag ska ohrka med dagen som kommer när jag knappt har sovit. Kan gissa att jag kommer somna på soffan eller i sängen som en liten gris när jag är färdig med allt. (om jag hinner få upp den innan jag däckar) när jag flyttat alla saker. Varför bor man på 3e våningen utan hissar? idioti när man ska behöva kånka på sängar, tv, byråer, bord osv. Nej jag ser inte framemot dom lyften. MEN, lär inte få slippa undan, trots allt mina saker. Nåväl, jag tror faktiskt jag ska ta och börja packa dom sista små sakerna, sedan kanske jag kan somna någon timme innan jag ska upp och rida.Time will tell, men vägrar ligga här sömnlös mera, gör ett försök till annars blir det packning som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback