träningsvärk?

2009-05-08 | 15:58:06 | Allmänt



.... känns inte alls som om jag kommer ha en oändlig träningsvärk dom närmsta dagarna efter passet idag. PUH! Kan ju hoppas jag slipper den ivartfall men det är väl bara att drömma om. Nu är jag verkligen helt slut, har hunnit duscha och diska lite och slängt mig i soffan mer eller mindre. Vädret är fortfarande monsterdeprimerande men jag har gjort mitt nyttiga idag ivartfall, så nu kan jag ligga i soffan utan att känna någon hemsk ångest komma krypandes. (;   Hum, hungrig är jag med. Hörde att det fanns ett paket nudlar som ligger och väntar på att bli uppätna i skafferiet och en kiwi skulle inte sitta fel heller. Mums!

usch, vädret har verkligen sabbat mitt humör idag. Är verkligen inte alls på humör, är bara sådär tom man är ibland och jag gillar det inte speciellt mycket om jag ska vara ärlig. Ingenting spelar någon roll, för jag ohrkar verkligen inte bry mig om någonting precis nu. Sådär typ, får hoppas det styr upp sig lite. Får ta och ringa och snacka lite med Petra så lär det styra upp sig ivartfall lite grann, lite syskonpepp. Vad skulle jag göra utan henne? Jag hade förmodligen inte funkat, jag hade nog gått in i väggen gång på gång. Petra Dahlström is the shit helt enkelt, det finns nog ingen bättre än du kära syster.. ♥


Nej nudlar va det ja, magen kurrar någon så förbannat. CYA (don´t wanna be ya)








My best friend gave me the best advice
He said each day's a gift and not a given right
Leave no stone unturned, leave your fears behind
And try to take the path less traveled by
That first step you take is the longest stride

If today was your last day
And tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?
Would you live each moment like your last?
Leave old pictures in the past
Donate every dime you have?
If today was your last day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback