regn, regn, regn, regn.

2009-05-08 | 12:52:24 | Allmänt


buh, det är värdelööööööst väder ute idag igen. Vill inte! Man blir så deprimerad av sånt här väder, kan jag ivartfall inte få slippa blåsten? Se lite blå himmel och inte en massa grått hela tiden.    - Suck!

Pga. vädret har jag sovit, och återigen sovit. Att ha en anledning till att vara ligga och dra sig är visserligen skönt, men att varje gång jag vaknat, hört hur de regnar har jag bara vägrat gå upp ur sängen, bara legat kvar tills jag somnat om sånt håller inte i längden. Nu är jag ivartfall uppe ur sängen.. är vrålhungrig så ska göra en dunder macka, den kommer smaka såååååå gott. En kopp Thé hade inte heller varit fel, inte någonstans men.. det finns inte här. 


Har haft dille på låten hela morgonen.
Nej, frukost prio nr1 sedan ska jag ta och åka till gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback