idag är jag inte lätt övertalad, nej nej nej!

2009-05-15 | 22:58:54 | Allmänt



Jag är vanligtvis inte så svårövertalad, utan rätt lättövertalad. Men idag så har jag ett fast beslut om att stanna hemma.. Jag känner verkligen inte för någonting, det var en stund då jag övervägde att följa med Manne, Bränne osv. ner till HK. Men, att stanna under ett varmt täcke känndes mer rätt. För de första så känner jag att jag inte kommer vara så social och jag kan lätt uppfattas som lite sur/grinig/nere and so on om jag inte säger speciellt mycket då jag vanligtvis är en riktig tjöt-röv. (Jo jag är väl medveten om att jag är en tjöt-röv!) För det andra så är det lika bra att spara sig till imorgon, det kommer bli en låååång dag känns det som. nej, jag har skärt upp lite melon, tagit fram vindruvor och har även en liten godisskål framme. Cola och Loka då jag inte kunde bestämma mig för vilket jag va sugen på så fick bli båda. Jag och min beslutsångest säger jag bara - SUCK!    Ska ta och sätta på Yes man har inte fått se den ännu. Då vissa svek och såg den utan lilla mig (;   Nåväl, nu ska jag gotta ner mig riktigt ordentligt!

Hoppas alla har en bra fredgaskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback