Göteborgsvarvet och festligheter.

2009-05-16 | 10:59:53 | Allmänt


Har sovit som en gris inatt, telefonen har ringt flera ggr men har inte vaknat trots att den legat nästintill örat. Visserligen ingen jag har velat prata med heller så, det gjorde inget. Vaknade tidigt idag med, varför vaknar jag alltid tidigt när jag egentligen inte behöver det? Hade behövt gå upp typ runt denna tiden. Men ja, varför inte vara vaken lite extra. Jag kommer bli så trött ikväll.. MEN, DET TÄNKER VI INTE PÅ!  Får väl köra på redbull-jäger så jag håller mig vid liv ikväll, jajaja!

Sitter och mumsar i mig lite frukost, pratat med syrran lite ska möta upp dom runt halv 2 inne i stan. Dom har knappt batteri på sina mobiler dom klantarslerna så hoppas verkligen inte dom dör så jag inte hittar dom. Syrran ska ju springa, sålänge ska jag och Freddie sätta oss och ta oss en kall medans dom andra springer typ.. eh, låter kanoners! Försöker ringa Bränne med, men han bara klickar mig och det betyder att han sover, så nu har jag förstört han skönhetssömn undra hur glad han kommer vara på mig idag? (;   Nåväl, ska ta mig ner t torget en snabbis. Så får väl tänka lite på refrängen snart om jag ska hinna allt jag ska göra innan. Eller så slutar allt i stress, bra KåDad. Inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback