godmorgon världen..

2009-05-05 | 10:34:34 | Allmänt


.. jag är så trött, har förmodligen sovit för gott och för länge. Kan inte komma på någon annan anledning?
Nåväl, iaf satt mig upp. Måste käka sedan får jag väl börja tänka på när jag ska åka in till stan. Inte kollat ut än med hört att det regnar, jag har inget paraply, jag måste köpa ett paraply. Tycker om regn sålänge jag får vara inomhus i värmen, men måste man ut och bli blöt och jävlig gillar jag det inte speciellt mycket. Och inte mitt hår heller, fukt i luften = TrollKeela! hör inget regn för tillfället så kanske har slutat? Man kan ju hoppas, Tänkte möta upp Jonna en sväng ev. och hon gillar regn lika mycket som mig, vi kan ju sitta och vara buttra tillsammans. Ska försöka komma ihåg att köpa det jäkla månadskortet med, tror ni jag kommer komma ihåg?

Idag fyller Bränne-Boy år. Congratz vännen!
Kanske kommer upp en sväng förbi jobbet om du har tid. Men, det vet du jue redan.

(Mars 2008, charmigt värre)

Nej, frukost var det ja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback