gaderobsrensning?

2009-05-12 | 19:49:03 | Allmänt


.. Håller på att packa ner alla mina kläder eftersom jag ska ta och flytta tillbaka till stenungsund, (iaf för en stund) Jag har nu fyllt 5 stora svartasopsäckar med kläder (brist på lådor) och jag andvänder det mesta av det. Hur mycket kläder har jag inte? Har gjort gaderoberna men inte byrån. går väl en säck till där kan jag tänka mig. + att jag har lite kvar hos Mats. Inte konstigt att jag aldrig får plats med alla mina kläder osv. har ändå två stora gaderober + byrå + walk in där jag hängt alla jackor osv. (dom finns det inte heller få av.....) det är dax att rensa. Men då är det dax för nya inköp så kommer bli lika mycket igen. Vilka problem..   (;

Har fått packat ner alla filmer, dvdn, högtalar, and so on med. Ska snart skruva isär sängen. Ta och hämta släpet jag ska låna av jobbet och försöka få i lite saker där i själv. Eller om jag snällt kan be mamma hjälpa mig imorgon, hon har ivartfall lovat att köra lasset. Det är så himla fint väder ute, (dock lurar ögat en med att det ä supervarmt och det är verkligen inte lika varmt som det ser ut att vara!) tänkte att springa ut och kela med fölen, vi fick ett nytt tidigt imorse, ett till sto och hon är supersöt hon med nu har vi alltså två små livn som springer runt här. Kan sitta och bara kolla på dom i en evighet.. Kanske borde rida en sväng innan jag tar tag i resten som finns att göra, ska rida till morran med.. se med Ellinor om hon har tid att följa med ut på en ritt, alltid trevligt med lite sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback