varför inte börja morgonen med en vurpa på isen?

2009-03-03 | 13:14:31 | Allmänt


.. han knappt komma 2 meter innan jag gjorde en sån vacker vurpa i slasket som döljer isen, kallt, blött smutsigt!
Nåja, sitter och har precis ätit lite lunch med mamma, idag fick vi tag på en ny hovslagare som har bokats på torsdag dag. Hoppas innerligt den här hovslagaren kommer på torsdag det är kris nu, våran hovslagare har ju sagt han ska komma i flera veckor, och han har inte kommit och svarar ännu mindre i telefonen även när man lämnat medelanden osv. det är så himla tröttsamt, så nu har vi fått tag på en ny en av mammas kamraters hovslagare, hoppas han är bra.

Ska nog börja fixa mig eftersom jag ska in till Uddevalla och greja lite. Har glömt min plattång i Stenungsund, tack för att mössan finns haha, eftersom jag har så kort på ena sidan så står det rakt ut utan plattång eller om jag inte blåser det direkt efter duschen, men det ohrkade jag inte igårkväll hade ju inte en tanke på att jag inte hade plattången här.




Grupp sex på barskolan shalalala. Miss u guy´s ♥
Jag vet inte om jag kommer kunna hålla mig borta ifrån magaluf i sommar, jag tror inte det. Det rycker i hela mig och så många som ska ner och säsonga ifrån underbara grupp 6.. Vi ses nog i dimman!



Kommentarer
josephine säger:

sv: jaha okej :) nja ska börja redigera lite bilder i PS :)

2009-03-03 | 13:35:59
Bloggadress: http://stjupid.blogg.se/
Becca säger:

söt header!

2009-03-03 | 14:06:55
Bloggadress: http://becsy.blogg.se/
jessica säger:

haft en bra dag? :) kram!

2009-03-03 | 17:10:32
Bloggadress: http://jeessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback