Vårväder idag igen, suuuper!

2009-03-19 | 14:05:49 | Allmänt


Gdag vänner!

Hur underbart är inte vädret idag igen då? helt galet, blåser lite för mycket men inte så jag vågar klaga på det kanske solen försvinner.. Nåja, har precis varit och handlat inför helgen, när man blir fast här hela helgen helt ensam (hur ska jag klara mig? tur att Disa får stanna hemma ivartfall.. min lilla Bolt (; ) utan körkort så är man körd om maten tar slut så fasen vad jag har handlat hahaha.. Ska börja käka gröt på morgona igen så fick köpt äppelmos som jag fått lära mig ha på av Li är ju supergott.  Synd att man inte kan fånga värmen på bild, har 9,5 grader här idag.. såååå skönt. Hur härligt som hellst att kolla ut genom sovrumsfönstret och få solen leende mot en, gosh I like. Nej nu ska jag ta och säga hejdå till Mamma och Håkan som ska åka upp till Branäs sedan ska jag dirr ut i stallet rida och sedan ska jag jobba ett par timmar, inte alls sugen på det visserligen med halsont och grejer. Men måste man så måste man eller hur? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback