u be right here with me..

2009-03-13 | 15:41:16 | Allmänt


fasen vad hästarna älskar vädret idag, dom springer som galningar ute i hagarna, svansarna är nästan högre än huvudet och frustar och gör glädje hopp hela tiden. Så himla mysiga! Första min kära Morando gjorde va att rulla sig efter han va så fin nyborstad förut, såklart den jäkla skitgrisen! Det har blivit ändrade planer om idag med, dock inte så mycket ändrat, bara att jag slipper ta mig till stenungsund. Kevin kommer hit istället. Så åker vi hem till stenungsund inatt, han skulle va chaffis inatt för ett par stycken så vi tar och är här istället så hämtar vi upp dom inatt och åker sedan hem till stenungsund dom skulle tydligen t GG så lika bra att vara här då det tar ca. 10-15 min att hämta upp dom än ifrån stenungsund då det tar det dubbla, smart va? måste erkänna att det sprallar lite i bena så att åka in och dra en sväng på GG och dansa och tjöta lite hade kanske inte suttit så fel heller? Nåja, time will tell.

Jag tror min mobil och dator har en kupp tillsammans som går ut på att inte göra som jag vill idag. Försöker föra över lite kort via Bluetooth som vanligt, men det vägrar fungera ibland är det så att jag får starta om både mobilen och datorn men har testat 3 ggr och det vägrar fortfarande fugera, blir så T R Ö T T. Nej nu ska jag ta och tvätta, roligt va? sedan ska jag ta och dammsuga och greja lite med. Lika bra att göra det när man inte har något annat för sig, lätt att dra ut på det.. Speciellt om man heter Keela.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback