true colours..

2009-03-07 | 23:18:44 | Allmänt


God kväll allihopa!

Pust, kom precis in från stallet släppte in hästarna, och sköljde av Morandos ben som va lerigare än lerigast, sedan borstade jag bort resten så gott det gick, han är en skitgris, Imorgon blir det täcke på den busen! Sitter och kollar på "min stora kärlek" som går på tv3 men de är slutet på den nu typ. Har inte sett den på evigheter, den är rätt okej faktiskt lätt smält såhär en lördags kväll man bara sitter hemma och ska jobba dagen efter. När den är slut så ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag krypa ner i sängen med en bok, Aldrig fucka up som jag änligen tagit tummen ur röven och fått köpt. Snabba cash är en bok jag bara sög i mig, fruktansvärt bra och jag kan gissa att aldrig fucka up kommer vara minst lika bra. Jens Lapidus är det som skrivit dessa böcker, lästips för er som inte läst snabba cash än så gör det. Nåja, nu ska jag ta och lägga undan datorn, se klart på filmen och sedan duscha - sängen - boken. Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag ivartfall. Nattinuffsan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback