sömnbrist? javisst!

2009-03-27 | 08:58:23 | Allmänt


Gmorgon vänner!

Inte mycket sömn inatt men nåja jag lever ivartfall, jag kan gissa att jag kommer dyka ner i Mats säng direkt jag kommer innanför dörren typ hahaha. Kan ju försöka hålla mig vaken ivartfal (;

Jag skulle börjat tidigt idag intalade jag mig själv, men min säng är så förbannat skön så jag ohrkar inte ta mig upp, ligger fortfarande kvar.. så skönt att bara ligga, jag är expert på att bara dra mig helt enkelt. På lördag tänkte jag ta och ta död på några slötimmar genom att gå i stan jag behöver grejer och Bränne och Mats skulle kolla lite nya skjortor tydligen så dom följer med dom med. Sedan gissar jag att Raz och Manne och div. kommer till Mats på eftermiddagen?  Jaja vi lär märka, Nej nu måste jag ta mig upp, kollar jag ut har det lagt sig ungefär 2-3 dm snö över natten :| och enligt källor är det bara slask i stan typ, jag ohrkar inte.. så himla trist!  Nåja det är bara att se glad och nöjd ut, ska nu ut och jobba så jag blir klar någongång så jag kan få åka in till stan. 



 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback