slask, slask, slask..

2009-03-07 | 11:27:14 | Allmänt


Fy fan vilket hemskt väder det är ute, det är grått, trist och jätte slaskigt. Igår kväll och under natten så snöade det med stora stora blöta flingor och idag så är det slask, slask, slask och jag gillar det inte för fem öre. få bööörT!

Sitter iaf inne i värmen nu och nyss fått i mig lite mat, pratar med en ifrån samma barskolegrupp som jag och Kev gick i som kommer ifra norge men han har nu flyttat till stenungsund, så vi ska väl se till att gå ut och ta något att dricka tillsammans snart. Måste ut och jobba, vill få det överstökat men vädret verkligen hindrar mig från att gå ut vill inte för fem öre ut i de jäkla skitvädret, uscha.. åh, jag är bio sugen som bara den! Nej nu ska jag dra mig ut i stallet så jag blir klar i en någorlunda tid. Hoppas ni får en trevlig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback