när kommer våren egentligen?

2009-03-12 | 15:11:17 | Allmänt


Hejsan vänner!

Ouff, sorry för den helt värdelösa updaten men inte varit hemma och inte haft tillgång till internet. Kom för en liten stund sen hem till stenungsund, har varit hos Mats i 2 dagar, trevligt! Jag blir så trött på vädret vi har va, igår va det skinande sol och helt underbart, idag är det apkallt och halvsnöstorm.... Men idag blir det att åka hem och ta hand om mina hästar lite, mamma har fixat för mig, ska ju ut på lördag så kommer hon få ta på lördag och söndag med. Nåja, ibland får man faktiskt lov att göra något annat än bara vara i stallet.  Li ska ta och köra hem mig till Uddevalla, slippa ta bussen är guld hon har ända varit ute och rännt idag så hon slänger av mig på vägen hem, tack stumpan! Jag längtar så himla mycket till våran London Weekend, den kommer bli så bra. Och tills på lördag längtar jag med, iih kommer garanterat bli en super kväll, som sist + Jasmine sååå bra. SNART ÄR DET HELG!!

Dille, Dille, Dille.

Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now

It's like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
It's the risk that I'm takin'
I ain't never gonna shut you out

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback