Mr maker..

2009-03-02 | 19:48:32 | Allmänt


Pust, min hyperenergi förvandlades till en enorm seghet för en stund sedan, va ute och tog liv av liten på energin i stallet och gick ut i hagarna och mös med hästarna och lekte med Disa i snön osv. sitter och kollar lite på tvn nu har ätit middag för en stund sedan, blev grönsaksoppa och knäckebröd hade inte ätit det på evigheter.  Funderar på om jag ska ta och slå på lite Grey´s Anatoym s4 som jag fick hem från CDON så himla bra, men kan inte sluta kolla om jag väl sätter på det så risken är stor att jag fastnar där alldeles för länge. Har ni några favorit serier?  Min mobil har idag varit ovanligt tyst, tror jag fått 5 sms och 4 samtal på hela dagen, vad sketan har alla tagit vägen? Den brukar gå ettiett vanligtvis, ingen som är på sin sociala sida idag antar jag. Pratade med Jasmine (en gammal klasskamrat) på msn förut och vi tog och bestämmde att vi ska nog ses på torsdag, vi har inte sett på jätte jätte länge. Saknar dig fruktansvärt mycket tjejen. ♥ Så på torsdag åker jag nog in till stan och tillbringar dagen med Jasse, fikar och kanske drar en bio ska bli himla trevligt, och kan tänka mig att samtalsämnen är inget vi kommer få slut på, vi lär ha missat en himla mycket vi har knappt pratat i huvudtaget varför vet jag inte riktigt, har bara inte blivt sedan jag slutade gymnasiet så tappade vi änna kontakten, innan träffades vi varje och, pratade varje dag osv. Himla tråkigt, vi får bli bättre på de där Jasmine. Hoppas iaf att vi ses på torsdag, annars får det bli en annan dag väldigt snart.

Nej nu fick jag hicka, typiskt. Jag hatar att ha hicka, det är bara irriterande och ger mig ont i magen och låter förjävligt. Och prata utan att hicka vartannat ord kan jag inte göra heller.. - suck! Nu sätter jag igång Greys Anatomy och tar fram lite naturgodis och myser ner mig i soffan.







Kommentarer
sara säger:

Trevlig kväll!



// prinsessansara

2009-03-02 | 20:42:43
Bloggadress: http://prinsessansara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback