tjejweekend bokad till London

2009-03-08 | 12:34:27 | Allmänt


Igår så blev våran tjejweekend till London bokad och klar, flygbiljetterna är betalda och klara, hotellet är bokat och vi åker den 24/4-28/4 kommer bli hur bra som hellst, Li som fixade med allt medans jag jobbade och stod i men vi ska ivartfall bo vid bayswater, alltså mitt i smeten monsterbra verkligen. Ska bli skönt att komma ifrån vardagen lite, bara shoppa, utgång, njuta och ha kul tillsammans med en väldigt god vän ♥




Nej om man kanske skulle ta och gå ut i stallet och jobba klart? (får fundera lite på de haha) Det är så himla dåligt väder ute idag igen, snöflingor som lägger sig på den blötabacken blir slask, slask, slask usch vill inte ha det såhär. Det får helt ärligt helldre spö regna än att de är slask ute. Hellst av allt ser jag ju såklart att solen skiner på en klarblå himmel, men det lär inte hända idag så jag kan bara fortsätta drömma om den synen.




Kommentarer
Li säger:

du är en sötnos - vi kommer ha skit kul <3 love ya

2009-03-08 | 19:05:04
Bloggadress: http://bodypusher,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback