isbergssajjad...

2009-03-26 | 18:29:19 | Allmänt


.. haha skrattar lika mycket varje gång jag ser ICA reklamen som går på tvn just nu. hahahaha så skön!



Har fått denna låten på skallen, första gångerna tyckte jag den va värdelös.. men det är en sådan låt som växer till sig enligt mig. Vet fortfarande inte om jag tycker om den speciellt mycket men det är iaf en som jag fastnar på.




Skulle egentligen varit iväg idag, men jag fick jobbtider imorgon så jag stannar hemma och jobbar morgonen istället. Tar sedan och åker till Göteborg blir hem till Mats, ev träffa lil sis en snabbis i stan om hon ohrkar ta sig in ifrån kortedala (långa biten, eller hur!!!) Bränne kommer till Mats med, dom ska öla ovanligt huh? (; Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen sedan ska jag kolla hockeyn, och efter det blir det faktiskt en kvällspromenad via strandpromenaden. Blir att försöka komma isäng tidigt idag, eftersom jag ska jobba + att jag vet att det inte kommer bli tidigt imorgon eller på lördag. Bara att försöka få sova inatt med andra ord, haha..



Kommentarer
FREJA LINDSKOG säger:

Haha, ICA-reklamerna är BÄST! xD

2009-03-29 | 20:40:07
Bloggadress: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback