I’ll pull a sunshine story in a pouring rain.

2009-03-06 | 14:11:35 | Allmänt


Tjingeling vänner.

Sitter hemma och nyss gjort och ätit omelett med champinjoner och skinka, mums. Snabbt, lätt och gott till lunch.
Igår va superbra, träffade Jasmine som sagt, vi satte oss och käkade nudelwook på condeco sedan så satte vi oss på Sense och fikade vidare, kladdkaka och äppelpaj, sedan blev det lite cider på toppen. Nåja, vi satt och tjötade och det hör till ibalnd, lite som afterwork och det är ju helt okej eller hur? Jonna kom även in en snabbis och satt och tjötade med henne en del med, sedan så åkte jag till Mats och kollade på film, The wrestler som jag hade jätte höga förväntningar på så blev jätte besviken. Och Twilight! muäh tillta mig måttligt....

Just nu sitter jag mest och väntar på att Li ska sluta jobba och träna, så ska vi ta tåget till vårat kära Uddevalla och sedan ska vi hämta Lis bil ta vägen om torp och sedan hem till mig och ha myskväll. Skulle träffat Li imorgon egentligen, och Bränne idag varit med ut på Hamnkrogen men ska jobba imorgon och Li ska iväg jätte tidigt på söndag till Ullared så vi tog idag istället, bäst för båda iochmed att jag ska jobba lördag, söndag och hon upp tidigt på söndag. Nåja blir göra bra.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback